36 thoughts on “Bandung

1. Salam.
    Boleh xbagi saya qout untuk 6 dewasa 2 kanak2, 7hari6malam,

1st day
    Flight arrival at jakarta airport
    Makan2

Nak innova

tq

2. Assalammualaikum…..
    saya dan suami akan ke bandung pada 16.06.2014 hingga 19.06.2014, boleh liyana syorkan supir untuk 1 hari sahaja melawat di bandung

3. As salam..
    Saya,isteri dan seorg anak akn ke bandung dari 6 feb hingga 9 feb 2014 ini..
    Jadi sy mohon jasa baik pn utk sy dapatkn pemandu pelancong dari mula turun airport hingga balik pada pagi 9 feb.
    Mohon dapatkan rate bayaran mengikut hari dari pihak pn.
    Tetima kasih..

4. salam saya Saizul Hafifi,

Boleh bagi saya quotation untuk pengangkutan 4 dewasa 1 kanak-kanak (2tahun) dan 1 infant.(1tahun)

(beserta pemandu)

26/11/13 tiba di bandung jam 930 mlm waktu indonesia/pergi makan/check in hotel

27/11/13 itenary hari pertama – tempat menarik dibandung – tankuban perahu kawah putih dsb – tempat makan menarik dibandung dan halal

28/11/13 itenary hari kedua – tempat shopping – outlet – pasar baru – chimpelas – dsbnya – tempat makan menarik dibandung dan halal

29/11/13 bertolak balik ke malaysia kul9 pagi – airport

harap boleh emailkan kadar bayaran utk kenderaan dan supir serta tempat2 utk dilawati disana. Tempat makan pastikan terbaik mengikut selera indonesia dan halal. tq

5. Salam..saya bersama rakan seramai 22 orang ingin membuat lawatan sambil belajar di ITB,Bandung..berada di bandung selama 7 hari bermula 10/11-16/11..dan kami ade aktiviti di ITB untuk 3 hari sahaja..selebihnya,kami tak tau untuk kemana..kami memerlukan pengangkutan bas seramai 23 org..harga tercatat untuk bas kecil Rp.1.6juta/hari..kalau 7 hari,x boleh ker kurang?saya juga nak tanye tempat2 yang boleh kami lawat sepanjang berada disana..kami kesuntukan mase memandangkan jumlah kami yang agak besar dan mase yang singkat sekarang..saya perlukan pertolongan saudari..neways,thanks..harap dapat balas secepat mungkin..=)

6. Salam,

Tlg quote perkhidmatan supir+hotel…saya group yang tiba dengan flight yang sama tetapi pulang dengan flight yang berbeza. Tlg quote harga ikut group…

Nama pd signboard – AINNUL (013-6384681)

1) Tiba pd : Sabtu – 23/11/13 @ jam 00.35, balik pd : ISNIN 25/11/13 @ jam 20:00
    Bil : 8 dewasa, 1 kanak-kanak
    Kenderaan : Coaster
    Jenis bilik : 3 Standard Rooms, 1 Standard Triple

2) Tiba pd : Sabtu – 23/11/13 @ jam 00.35, balik pd : SELASA 26/11/13 @ jam 13:15
    Bil : 9 dewasa
    Kenderaan : Coaster
    Jenis bilik : 3 Standard Rooms, 1 Standard Triple

Kami plan…
    1st day (Sabtu) : Trans Studio+Jalan dago
    2nd day (Ahad) : Tangkuban Perahu+Pasar Baru
    3rd day (Isnin) : Pasar baru+FO
    (Group 1 check out waktu pagi & terus ke airport selepas ke pasar baru+FO)
    (Group 2 pulang ke hotel slps pasar+FO & pulang pd esoknya).

Saya ingin menggunakan perkhidmatan pak supir dikenali sebagai PAK TEDDY & menginap di ORANGE HOMES.

Thanks a lot.

7. hai, saya akan ke bandung pada 5 sep 2013 hingga 7 sep 2013..perlukan pemandu pelancong serta supir untuk pickup dari airport jam 8.00pg untuk ke hotel Pop,pasir Koja..
    serta supir untuk jalan2 dibandung.boleh bg cadangan tempat2 menarik dibandung sepanjang kami berada disana.temasuk makanan halal. 2org dewasa

8. hai, saya akan ke bandung pada 22 oct 2013 hingga 25 oct 2013..perlukan pemandu pelancong serta supir untuk pickup dari airport jam 8.00pg untuk ke hotel Gino Feruci Braga Hotel.
    serta supir untuk jalan2 dibandung.boleh bg cadangan tempat2 menarik dibandung sepanjang kami berada disana.temasuk makanan halal. 10org dewasa 1 baby.

9. Assalam,

saya bercadang untuk ke Jakarta & Bandung pada Jun’13 ini seramai 5 dewasa & 4 kanak2,

sila berikan quotation seperti beikut :-

4/6/13- dari Cemara Hotel, Jakarta terus ke Bandung (melawat TANGKUBAN PERAHU / CIATER HOT SPRING/ KAWAH PUTIH/ STRAWBERRY FRAM & shopping). Check- in di Orange Home’s Syariah

5/6/13- ke Trans Studio & shopping

6/6/13- check out hotel & langsung ke Jakarta (melawat TAMAN SAFARI/ MASJID ISTIQLAL/ MONUMEN NASIONAL / TAMAN MINI INDONESIA). Check-in di Cemara Hotel, Jakarta

Terima kasih

10. Salam.nak tnya harga supir di bandung untuk sehari je.pada 20 April 2013.untuk 2 orang.pagi melawat dan petang shopping.

1. tolong emel saya quotation supir di bandung
      Tarikh: 24 – 27 mac 2013
      4 adult, 1 kid, 1 baby
      perlu supir dari ketibaan di airport pd 24 mac (11.40pm) ke hotel patradissa.
      25 mac shopping di Pasar Baru & Rumah Mode & sekitarnya
      26 mac shopping di Cibaduyut Shoes & lain2 FO, Toko 3
      27 mac dari hotel ke airport (7am)
      Kami tidakbercadang utk melawat, hanya shopping.

11. kat mana saya nak tengok senarai harga pakej pemandu pelancong beserta dengan tempat lawatan…. berminat nak guna u all punyer. tapi nak survey dulu la harga…

12. Salam, InshaaLlah akan ke bandung pada tahun depan 12/3. Perlu khidmat supir dan kenderaan Avan za untuk jln2 di Bandung selama 1 hari. Harga tercatat RP400,000 . Tolong nyatakan tempat-tempat lawatan.