Menawan KLCC


Cantik kan bertuah ada bangunan yang cantik dinegara tercinta ni…Ramai pelancong yang turut berbangga datang jauh-jauh nak bergambar kat sini..Tapi sekarang saya tengok banyak pelancong hindustan India mali…

Night view lagi cantik…

Kali ni Aisar kata tak mau tengok saja KLCC tu dia nak pergi terus…Abah dia plak ada exhibition  ITEX kat situ so bawa la budak kecik ni…

“Emm nak pegi mane lepas ni ekkk??? Pk, pk…”

Sempat lagi tengok FB

Opsss Aisar bawa geng.. mak tok n acu dia…

Dah check in hotel area KLCC tu jenjalan terus…Apa nyer aksi ni…?

Masyam sgt nampak budak sebelah tu hehehee…

Sambil-sambil tunggu mak tok shopping kita bergambar dulu…

Ada sale masa ni ada gak la beli belah yang tak seberapa tu..Ok balik hotel rehat…Malam tu hubby saya keja sampai kul 5 pg ciann dia…Semua utk persiapan pertandingan ITEX tu la..

Malam esoknya pula…

Ok rombongan cik kiah nak balik dah…Tata..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s