Banjir di Perlis Mac 2011


Banjir lagi kat Perlis..kali nie nampak mcm tak teruk sgt seperti 5 bulan lepas Banjir nov 2010 kami sempat gak round kangar n behor pulai tadi (4.30pm) utk tinjau banjir di sana..dulu nak masuk  roundabout kangar n jalan depan ILP pn tak bole..kali nie alhamdulillah ok..tapi ada juga la kawasan-kawasan lain yang rendah n berdekatan ngan sungai dinaiki air..kami tak p tgk lagi….

 

jalan masuk Anjung Keli..

roundabout Kangaq..Polis jaga lalulintas..thanksss

air kat roudabout..keta bole la jalan lagi…tapi paras akhir nak bahaya dah la bagi kereta…seriaau..

 

Bangunan TNB…Adakah akan bergelap malam nanti harapnya tidak..Tapi dah ada kawasan yang dah tak dak elektrik..

cian kedai uncle ni…”Mcm mana la barang kedai gua”

Sungai kat roundabout..air banyak tapi tak naik atas jalan raya..

 

 

nampak mcm lautan..tapi still terkawal..

 

 

Sampat menangkap ikan pakcik ni…

Sungai apatah tapi kawasan depan tu taman behor permatang la….

Baru 5 bulan dah banjir lagi menakutkan…Petanda dari Yang Maha Esa kepada kita semua…Renung-renungkan dan selamat beramal…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s