1.1.11


Salam..tak sangka cantik pula tarikh…rumah saya kat kampung Sabtu lepas buat sedikit kenduri arwah untuk mak teh saya…Sebenarnya selalu saja ada kenduri atau makan-makan kat rumah mak ayah ni…Walaupun tinggal dikawasan bandar tapi jiran suka buat masak-masak secara gotong royong…Memang best lah tengok diorang…

Ni persiapan dekat khemah tetamu…

Buat kecil-kecil saja..

Ni pula sebelah perempuan duk masak tapi dah siap tunggu baca yasin dan doa saja..

Ramai betul orang datang…Penuh rumah…Dikesempatan ini juga kawan-kawan ayah datang untuk tengok ayah yang sedang sakit dan semakin kurus…Tapi ayah saya dia suka sangat kalau ada orang ramai…Dia nampak sihat dari selalu…Pesakit kanser memang nak sokongan keluarga dan kawan-kawan yang amat sangat….Ayah saya sebenarnya berada dalam kondisi kesihatan yang agak tidak baik…

Dia tak boleh duduk diatas benda yang keras sebab isi dah tak ada..Tinggal tulang dan kulit ja…Kali ni serangan kanser ayah teruk dari yang lepas…Tak suka cerita sedih-sedih ni…

Ni tok dan mak su saya..

Makan time…

Sebelah muslimat..

Kawan mak saya isteri kepada kawan ayah baru meninggal 2 hari lepas akibat kanser payudara…Al-Fatihat buat arwah..Sekarang di mana-mana ada saja kes penyakit barah kedengaran…menakutkann..sekian huhuhu…

 

Leave a Reply

