Aksi malam raya


Masih cerita raya tapi buka apa laa…Banyak gambar-gambar aksi semasa malam-malam bercuti raya….Gelagat anak menakan aka sepupu aisar…Sebelah keluarga saya sepupu Aisar banyak sebaya dengan dia ja…So tak ada la abg Aiman, abg Shamim nak bermain…Masa ni anak abang saya Haziq ja yang ada so diorang yang kecil-kecil ni aktiviti minum susu dan buli pak acu diaorang ja la…Hehehe l;awak dan kiut sangat…Ok layannzzz

Pak Lang sedang menyusu hehehe…Haziq yang sporting

Emm baring pulak kanak-kanak nih….

Ayoyo anak mama…Aksi apa tu??

Serang acu lak…Emm sapa suruh main sms sambil baring sangat…Tapi 2 anak saudara ni duk belakang pun bukan berasa pun acu kan…kan..kan…hehehe

“Jangan la tengok situ tengok TV la acu…”Sambil Aisar tarik rambut pusing ke arah TV..Haziq cari apa tu???

Haziq: Geli, geli,geli….Aisar: Tengok TV la acuuu….Peace

Sebelum kena serang….2 kanak-kanak dan sorang kanak-kanak dewasa hehehe…Jangan marah acu…Kesian Acu tak sempat register kalau tak boleh join Aisar ke Beijing…Lain kali insyaallah ok…Sekian dulu…Tata

2 thoughts on “Aksi malam raya

  1. Cian acu yg serabai selekeh 2 diupload ke tenet.. haha.. abes hilang seri kehenseman.. next time dikna amik pic yg come2 noo.. br saham naik sket..hihihi ;))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s