Pergi beraya


Kejap lagi nak balik kampung…So post dulu entry yang dah di letak gambar-gambar ni oleh suami saya…Lama dah letak tak sempat nak tulis…

Masa ni kitorang abang, adik-adik saya dan keluarga saya pergi beraya di rumah adik saya yang dah kahwin tu…Kami ada 7 beradik..Saya anak ke3 adik yang ni anak ke4..Dia yang duduk bawah sebelah saya dengan anak dia…Dah 2 anaknya saya baru 1 hehehe…Eton nama dia..

Ni Aizat suami dia aka adik ipar saya…Dengan anak sulung diorang…

Comei kan cam hindustan…Memang ada “kuturunan” hehehe Humairah nama dia

Adik nama Ana…

“Emm sedap juga mee goreng hang eton…Leh wat lagi hehhe”

Ni masa kitorang rehat-rehat lepas berjalan-jalan…”Aisar awat buat camtuu??”..

Lubang pagar yang belum berisi lagi ni laa jadi port kitorang rehat-rehat hahaha…

Di bawah pohon mata kucing..

Ni la port main bunga api malam-malam…

Ok jap lagi nak balik ke rumah ni la dari perlis….Wasalam…

Leave a Reply

