Corak coret Aidilfitri II


Ok sekarang cerita raya di sebelah keluarga saya pula…Ni abang saya sedang cucuh api mercun roket yang dia beli dari mana tah ada saja stok dia….

Kuat juga bunyi mercun roket nih….Tapi kitorang main kejap ja sebab tak suka sangat dengar letupan-letupan nih..

Haaa tapi kalu bunga api tu boleh la main sebab tak dak bunyi….Aci gitew pulak kan hehehe….

Lilin tak dak pun spoil gak lah….Lambat nak kena cucuh sendiri

Kayu tu la duk bawa pi balik ke mana-mana kampung pun huhuhu…

Pom pom…bunyi dia…

Macam-macam gaya…

Aisar main dengan Haziq sepupu dia…

Beg mainan saya hehehe…

Kita makan pula lepas main bunga api…Tapi basuh tangan dulu jangan lupa…Ni bahulu gulung datang dari Peserai Johor khas dari tok besan mak kikiki…Daaa…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s