Ahlan Wa Sahlan


Ini entry ke3 saya malam ni…ringkas je tapi gambar banyak nak letak tu yang tulis gak tu…ok harini siswa siswi universiti saya keja ni mula mendaftarkan diri…Seronok tengok diorang mendaftar teringat masa memula daftar belajar dulu…School semua kena wat pameran nak jelaskan kepada ibubapa tentang apa bidang yang anak2 doirang ambil…So ada la sikit gambar sekitar kejadian…zoommmm…

Ni booth kitorang..

Kat khemah pendaftaran siswa siswi ni…ramai tu…

Sementara menunggu ibubapa dihiburkan dengan sedikit kebudayaan….

Ibubapa yang datang pun ramai gak…

My team n i sempoiii….tata…

2 thoughts on “Ahlan Wa Sahlan

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s