Jom heboh Kangaq10


Pagi-pagi lagi aisar dah ajak p jom heboh padahal baru semalam pergi….Malas tulis banyak-banyaklah…Layannn zazzzzzz…

gerbang jom heboh

Azura WHI…

Pembaca berita sukan bersama senior2 dia hahhaa….AKA suamiku sebenarnya…teringin sangat nak bergambar dgn Azlina Redzuan n Abg Suhaimi bagi ja lah kakaka…

abg suhaimi dan norazlina redzuan bergambar bersama pengacara al hidayah:) yang baru (Ni suami saya yg tag nih ada ka dia kata saya pengacara Al-Hidayah…ketaq tu nk p bergambar dia selamber jah naik p kat abg suhaimi kat atas td tu)….Ni sapa yang bergambar dengan sapa nih???

Aisar takuttt…Ular Majalah3…Abah dia suka ja…

Ni gambar semalam nye…Ribena n awek dia…Dpt awek ja

Hasilnya berbaloi-baloi murah tu…Sekali sekala diorang datang perlis kitorang la rakyat yang menyokong…Kali ni ramai 2 tahun lepas tak ramai cam tahun ni tu la pasal wat 2 tahun sekali balas dendam gak la kot orang2 Perlis nih…Hheheheh…Mgu depan Sua Rasa Alor Setar pulak tungguuuu…Ada rezeki sampai pulopppp insyaAllah…Sekian.

4 thoughts on “Jom heboh Kangaq10

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s