Suka suki


Kadang2 tajuk tak menerangkan apa yg akan saya ceritakan dlm sesatu entry tu…Harap maklum…Ok ari kedua kat KL lanjutkan cuti stay lama skit so boleh pergi umah sedara or kenkwn… tu pun tak sempat gak sebab bkn lama pun cutinya..

Plan pertama melawat anak menakan yang baru lahir…Baby boy comel sangat…Anak akak ipar saya…

Rancangan kedua pula gi umah akak saya lak kat kelana jaya..Tujuan nak amik foot patch yg sy ode kat adik saya…Saja la nak try apa rasa hehhe..Pastu makan2 kat IOI mall n…

…..main boling..

Antara pemainnya…sapa kalu tak husband saya, akak saya n me myself…Adik saya n aisar tgk jd penyorak kekeke…..Abg ipar tak dak pergi kursus…

Ni la corak coret masa main tu huhu saya tak pandai main pun kalah ja…tak caya tgk la sikit tul pin yg saya bg jatuh kan result dia kat gambar atas tu…memalukannn

Dah tu balik semula antar akak n adik saya…Husband malas nak lalu jem jalan so aisar main dulu kat play ground sekitar perumahan tu…Balik hotel rehat tdo pki foot patch hehehe….the end…

4 thoughts on “Suka suki

  1. Emm sja la dh banyak…smlm pki 1 ja…Abis tempek gak kat badan tp kat kaki lg berkesan la…Aku kan suka lenguh mlm tdo…dh 3 mlm pki tak lenguh langsung dh…Aku rs ada effect la bagus gak fp nih…

  2. Amboi sampai 2 fp 2 pakai.. 1-1 pun ok.haha.. sb dia serap sama juga.. 1 by 1 better. n 1 more, nk kesan yg lg bgs, pki stokin.. cpt kaki berpeluh n xmudah tanggal kot2 tdo kaki buas ka.. btw.. fp nie ada hasil gak kn..wlupon kita masih testing2..hehe. abes toksik dia serap! mmm menunggu waktu berat bdn turun ja nie..hehe

Leave a Reply

