Babysitter


Arini 1st day hantar anak saya ke nursery..Alhamdulillah berjalan lancar..Awal pagi hantar tak nak lepaskan dr dukungan saya..Terpaksa juga melepaskan dia..Nangis la dia apa lg…Dh sampai office dlm 10min saya terus tepon cikgu yg jaga nursery tu…Alhamdulillah sekali lagi berita baik dia nangis kejap ja pastu dh leh masuk ngn cikgu n kwn2 kat situ..Syukur sangat lega, nak memulakan hantar ke nursery dh lama fikir…DUk takut dia tak boleh tinggal dgn org tak kenal..Try amik maid tp tak datang2…Ada hikmah disebalik itu dan pas 2 bulan mak sedara aisar jg dia…Tibalah masa aisar kena hantar ke pusat asuhan…Anak saya ni dia sangat manja dengan saya…Jumpa ja mama dia, dia akan kerap tapi kalu tinggal dengan org lain dia dapat membawa diri dia syukur..SO pasni aisar kena gi sekolah pula kena lepaskan lg sekali..Ni br sorg anak amanah Allah…Hope pasni bole memegang tangungjawab amanah tuhan dengan lebih baik lg…Aminnn..

Leave a Reply

