Auld lang syne


Salam..

Lama tak update..Internet tak dak kat umah perlis nih..Suh dtg pasang kat sini almost 3 minggu tu nak boleh sambung..Hangin husband saya tak tau nak ckp dah.. Ex-telekom la katakan tak tau lah sapa salah yg pasti pengguna ni jd kata bwh tempurung gak la..Kalu jd suriumah yg pakai internet meniaga tu sure rugi 3 minggu tu..

Ok bukan nak cite pasal nih..Aritu kenkwn2 saya wat farewell party utk saya n jamuan raya opis kami sekali gus..Farewell party tu sebab saya akan bertugas di tempat lain..Dlm ati ni satg saya mest kena ckp sikit nih..Pas bos saya bg ucapan puji2 saya sikit hahaha turn saya lak..Ada ka patut dlm duk tergelak tersengeh..Muka saya jadi herot sikit2 pastu air mata pun terkuar..Diulangi terkeluar tak sengaja pastu nasib baik senior saya potong ckp dia kata tak nak sedih2..So lets us mkn terus lah…Hah lega saya..Emm tak tau nape nangis gak wpun dah tahan suh control td hahah…malu kalu ingat balik…arghhhh..

06102009237
Brg2 yg nak kena pack
06102009239
Kotak2 brg2 saya. Tak byk pun

Leave a Reply

