Salam Aidilfitri…



Salam Aidilfitri saya sekeluarga ucapkan buat semua. Balik kampung ke tak balik ke asalkan korang naik kenderaan ingatlah orang tersayang. Pandu kereta dengan berhemah, sabar dan jangan terburu-buru sebab semua pun nak sampai dengan selamat kan..So korang please la drive carefully..Kalau dah tau jalan akan jem nak balik raya, saya ada terdengar radio ERA pagi tadi ada jadual perjalanan nak ke utara ke ke selatan ke mana2 lah dr Kl lah banyaknya..Dia ada waktu atau jam berapa utk korang keluar utk wat perjalanan ke destinasi masing2..So dengar2 lah radio ekk…tak pun maybe radio lain sama kot bukan saya nak promote ERA saja heheh (tak dak kaitan adk beradik pun keja situ kuakuakua)..Baca doa dlm setiap perjalanan kita n most importantly ingat Allah sentiasa.

Satu lagi saya harap korang sambut lah raya ni dengan gembira ok..Nama pun hari raya jgn bersedih ya tak sesuaiii.. Nway saya minta ampun dan maaf  zahir dan batin ye..

2 thoughts on “Salam Aidilfitri…

Leave a Reply

