Memori


14082008(010_3)

Saya buka folder pic saya..Ada gambar memori blajar dulu..Gambar ni ada yg grabbed dr web lec saya ada yg saya simpan sendiri…Ni cite masa sambg blajar wat master, gambar degree tak scan2 lg heheh..Supervisor saya suka wat mkn2 cam jamuan hr raya ker, dia dpt good news ker etc lah..Pastu she will invite us reramai ke rumannye mkn2…Kami slalu p naik keta Kak Zan (Si Kancil merah)..Muat tu kitorg 7 org can u guys imagine hehehe…nasib umah doc blkg USM ja..Pastu masa blajar ni byk kena p exibitions n conferences laa..Best sgt doc bg peluang sambil2 dpt duk hotel, tolong dia n kwn2, bersosial ngn org luar dato2, Dr2, Prof2 etc lah..

Sampai lah thn akir saya pegi satu xibition ni bertemu jodoh lah plak ngn master student kampus lain..Padahal sama2 USM tapi jumpa di PWTC jauh nun..Hhehe lawak lak kalu tingat kembali..ok lah kenkwn layan je foto2 lama nih..bes gak ngimbau knangan lalu…So guys check those out..Happened around 03-05 001010abg mat1ladies100_0838004007009002

008

Leave a Reply

