Oh Smart tag


0309200907903092009075

Arini saya nak story sikit kat u guys apa yg dh terjadi “ter” ok kat saya smlm on d way balik keja…As always saya balik keja lalu highway n nk jd cita smart tag pakai sensorg lak 1st time..emm so g lah lane dia then i was blurr dont know what to do..have to brek coz palang dia tak buka ..Dlm hati hahh sudah what going to happen after this..tgk blkg tak dak keta lain, clear, cool…then dtg la mamat tol gate nih dia kata dr luar keta (ya la takan dlm keta ngn saya kot hihi) letak belah hitam atas..hehe saya ngn slambe nya senyum bg kat mamat tu utk dia tagkan bg palang smarttag lane buka n kata ok sorii nanti saya buat ekk..saya rasa dia dh kenal muka saya dh 3 thn duk ulang alik keja situ pakai kad transit ja tup2 ada smart tag tak tau nak pakai ..leh diampunkan hahaha…seem like stupid though..tu la bukan tak biasa pakai tapi blur coz drive sensorg, slalunya hub ja yg duk tag kan heheh…nway masa telah mengubatinya…saya malu sgt sambil bw keta tergelak sendiri smlm, terus tepon hub cite bg lega sikit…still duk tingat tergelak sensorg hahah..arini mai keja pki dgn baik dan berhemah sekali…tadaaa.. at least i hv something to write, eventhough me looked so stupid, thing had happened n wanna happen just let i be hahah..kekdg kita tak perasan akan berlaku benda remeh2 cam ni kat kita so fikir2kan dan renungkan heeh..

6 thoughts on “Oh Smart tag

  1. hihihi, nasib baik adik tolgate ada kl x, mesti u kena 2run sendri, nanti org blakang ingat u salah lorong, pada hal member ada smart tag. kl i, i nyanyi lagu smack that (akon)trus sensor palang terbuka.kahkahkha…,merapu dah nih,

Leave a Reply

